torsdag 25. september 2008

Stephenie Meyer


Stephenie Morgan Meyer ble født 24. Desember 1973. Nå bor hun i staten Arizona i USA.
Hennes første roman ”Evighetens Kyss” er en ungdomsroman, og er blitt en stor suksess. Den leses av folk i alle aldre.
I november er filmen ”twilight” (evighetens kyss) å se på kinoer i USA. Den kommer til Norge i februar.
Meyer blir ofte sammenlignet med J.K. Rowling pga den fantastiske serien Twilight, som består av 4 bøker.
Hun skriver en blogg med mye nyttig informasjon for fansen:
http://www.stepheniemeyer.com/
Da jeg leste ”Evighetens Kyss” var den så oppslukende at jeg ikke klarte å legge den fra meg, jeg leste en hver mulighet jeg hadde. Hun skriver på en bra og gripende måte, der hvor man er helt med i boka, og stemningen er til å ta og føle på.

Ingen kommentarer: